• page_banner

Magneti in ferrite o neodimio per i magneti in cornu?

U woofer d'alta putenza hè generalmente utilizatuMagnete di ferrite di Cinaper via di u so altu putere è alta temperatura in u gap magneticu.U magnetu di neodimiu generale pò causà decadenza magnetica irreversibile, ma a ferrite hè generalmente bella.

Questu hè più prubabile chì vene da u stessu prezzu, quandu si tratta di a dimensione di u woofer, chìMagneti permanenti di neodimiousu.Di sicuru, s'ellu ùn fate micca attente à u costu (decine di volte u prezzu), u neodimiu magneticu in u casu di assicurà a dissipazione di u calore, pò ottene una densità magnetica megliu, un cuntrollu di bassu megliu. 

Magnete di neodimiuhè assai caru è ùn hà micca resistenza à a temperatura alta.Hè cumunimenti usatu chì u gradu H cumencia à smagnetizà quandu supera i 120 gradi Celsius.Righjunghji u puntu di Curie di più di 300 gradi Celsius, cumpletamente smagnetizatu.

Magnete Ndfeb di alta qualitàhè utilizatu in altoparlanti di grande calibre, parlanti integrati è parlanti ultra-bassa frequenza.Embedded per via di esigenze di spessore, avà u parlante incrustatu più sottile pò fà solu 9 cm di spessore, è a putenza, a qualità di u sonu è i parlanti ordinali sò listessi, chì esige l'unità di bassu deve aduprà assemblea magnetica di neodimio.U subwoofer incrustatu chì cunnoscu hè 85 ​​mm di spessore (95 mm di prufundità di muntatura), è l'unità di 10 inch hà 150 watts di putenza sustinuta è una pressione sonora di 109 decibels.

S'ellu hè un parlante normale, u grossu di u voluminu ùn hè micca necessariu, ùn aduprà micca u magnetu di neodimiu più caru.

IMG_2531


Tempu di pubblicazione: 22-oct-2022